شیرفلکه برنجی سامین 3 اینچ

معرفی شیرفلکه برنجی سامین 3 اینچ

یکی از کارخانجات برتر در زمینه ی تولید شیرآلات در سیستمهای لوله کشی سامین می باشد که شیرفلکه برنجی را با کیفیت بالا و در تنوع زیاد و با سایزهای مختلف برای اولین بار در ایران به بازار صنایع کشور عرضه نموده است.

این کیفیت برتر که از طریق مواد اولیه ی مرغوب و با کمک ماشین آلات مدرن و دستگاه های پیشرفته و با همت کادری مجرب با اتکا به دانش فنی روز دنیا تولید شده اند سبب گردیده تا این مجموعه به عناوین مختلفی همچون “واحد برگزیده استاندارد مصالح ساختمانی”، “واحد نمونه صنعتی ایران”، ” عضو انجمن صنعت تأسیسات”، “تدوین گر و تنها دارنده نشان ملی استاندارد به شماره 366” برسد.

گروه صنعتی سامین در خاورمیانه

در خاورمیانه گروه تولیدی صنعتی سامین به رتبه های بالایی در میان تولیدکنندگان شیرآلات مشابه رسیده است و به طور مستمر در تلاش است که این جایگاه را حفظ کرده و برای ارتقاء بخشیدن به مجوعه و توسعه آن و همچنین بالا نگهداشتن کیفیت شیرفلکه برنجی قدمهای مهمی بردارد تا بتواند صنایع کشور ایران را به خودکفایی کامل برساند و با صادرات شیرآلات به اقتصاد کشور کمک کند.

از تجهیزات مکانیکی مهم در سیستمهای مختلف شیرفلکه برنجی می باشد که در انواع مختلف و با سلیزهای متنوع تولید می گردد.

شیرفلکه برنجی سامین سایز 3 اینچ از پر تیراژه ترین تولیدات سامین می باشد که به صورت شیرفلکه آتش نشانی، شیرفلکه مکانیکی (دروازه ای، کف فلزی و یکطرفه)، شیرفلکه کششی یا هرزگرد تولید می شود و در صنایع مختلفی همچون: لوله کشی ساختمانها و برجها، سیستمهای اتقاع حریق، سیستمهای حرارتی و برودتی، صنایع شیمیایی، تأسیسات کارخانه ها و…. به منظور قطع و وصل جریان سیال و کنترل دبی جریان مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای مختلف شیرفلکه برنجی سامین 3 اینچ

  1. بدنه اصلی شیر
  2. در مارک، در مهره، در دستگیره، در واشر آب بندی، در اورینگ آب بندی
  3. دیسک یا سیت
  4. مهره شش پر، مهره چاک دار، میل
  5. شقت رزه ای
  6. درپوش، گیت
  7. فلکه جهت باز و بسته کردن

تمامی قطعات شیرفلکه برنجی سامین 3 اینچ از بهترین متریال تشکیل شده اند که در صورت استفاده درست از آن می توان بهره وری لازم را از آن نمود و سالیان متمادی بدون نیاز به تعمیر و تعویض عملکرد خوبی را از آن شاهد بود.

نوعشیرفلکه کشویی
 به اینچ3
نحوه اتصالدنده مادگی
نوع دستهدسته فلکه ای
استانداردایران
برندسامین
ساختایران
واحد شمارشعدد
تعداد در کیسه / کارتن6
قیمت1.639.999 تومان

استفاده درست از شیرفلکه برنجی به باز و بستن آن ارتباط دارد چرا که این مدل شیر را شیر قطع و وصل و یا شیر on, off می گویند به این علت یا باید به صورت کامل باز نگه داشته شود و یا به صورت کامل بسته نگه داشته شود، نیمه باز قرار دادن  آن سبب فرسودگی و خرابی شیر خواهد شد.

ویژگیهای شیرفلکه برنجی سامین سایز 3 اینچ

شامل انعطاف پذیری بالا، مقاومت بالا در برابردما تا 200 درجه سانتیگراد، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود.

شرکت سامین برای اینکه خیال خربدداران را از کیفیت بالای شیرآلاتراحت کند و اعتماد آنها را به دست آورد 10 سال ضمانت تعویض محصول را برای تولیدات خود در نظر گرفته است.

سامین شیرفلکه برنجی را از طریق نمایندگیهای فعال خود که همه روزه آماده خدمت رسانی به متقاضیان گرامی می باشند به فروش می رساند، همچنین این مجموعه برای راحتی حال کاربران فروش آنلاین را برقرار کرده تا در صورت تمایل از طریق سایت ما به آدرس www.shirsamin.ir و تماس با شماره تماس 4-02155695580 و ثبت سفارش در سریعترین زمان ممکن محصول را برایتان ارسال کنیم.

کدنام کالاسایزواحدقیمت
1شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/2 اینچ1/2عدد110.000
2شیرفلکه برنجی سامین سایز 3/4 اینچ3/4عدد152.900
3شیرفلکه برنجی سامین سایز 1اینچ1عدد234.300
4شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/4 1 اینچ1/4 1عدد330.000
5شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/2 1 اینچ1/2 1عدد453.200
6شیرفلکه برنجی سامین سایز 2اینچ2عدد647.900
7شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/2 2 اینچ1/2 1عدد1.221.00
8شیرفلکه برنجی سامین سایز 3اینچ3عدد1.639.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *