شیر فلکه برنجی سامین 3/4 اینچ

معرفی شیر فلکه برنجی سامین 3/4 اینچ

بیش از 57 سال سابقه در شرکت تولیدی شیرسازی سامین سبب گردیده تا این مجموعه به عنوان اولین تولیدکننده شیرهای کشویی در ایران شناخته شود و به عنوان گسترده ترین شرکت  در خاورمیانه معرفی گردد و از نظر امکانات تولید و تنوع محصولات به مقام های بالایی برسد و برای حفظ جایگاه و بالا بردن سطح کیفیتی محصولات و مطرح کردن نام خود که سر لوحه اهداف این شرکت بوده تلاش های فروانی نماید.

گسترش دامنه تولیدی این مجموعه در دهه ی گذشته به گونه ای بوده است که توانسته با تولید شیرفلکه برنجی نیاز بازار داخلی و خارجی را تأمین نماید و انتظارات متقاضیان را برآورده سازد.

خصوصیات برتر شرکت سامین  که در ارزشیابی کشوری به آنها دست یافته است عبارت هستند از:

  1. قرار دادن 10 سال ضمانت جایگزینی
  2. انتخاب به عنوان واحد برگزیده استاندارد مصالح
  3. انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی ایران
  4. برگزیده شدن به عنوان عضو انجمن صنعت تأسیسات

ثمره ی چنین تلاش هایی و به دست آوردن چنین عناوینی بی شک از یک خروجی باکیفیت و مورد اعتماد خبر می دهد، پس می توان با خیالی آسوده این برند را برای خرید شیرآلات انتخاب نمود.

استفاده از تکنولوژی روز جهان و به کارگیری ماشین آلات ایتالیایی در تمامی خطوط تولید از خصوصیات شیرفلکه برنجی سامین می باشد که با مرغوب ترین مواد اولیه در سایزهای 1/2 اینچ تا 3 اینچ و در انواع مختلف تولید می گردد.

در این مقاله به شیرفلکه برنجی سامین سایز 3/4 اینچ اشاره می کنیم که به منظور کنترل دبی جریان و قطع و وصل جریان سیال در سیستمهای لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد که در انواع: شیرفلکه کششی یا هرزگرد (برای تعلیق و تعمیر آسانسور)، شیرفلکه مکانیکی یا دروازه ای یا یکطرفه و یا کف فلزی (قایلیت استفاده در موتور خانه ها)، شیرفلکه آتش نشانی (مورد استفاده برای اتقاع حریق و برای آبیاری باغچه و …) تولید می گردد.

قطع و وصل کردن جریان سیال در شیرفلکه برنجی از طریق فلکه که بر روی بدنه اصلی قرار گرفته است صورت می گیرد که با چرخش آن در جهت عقربه های ساعت جریان اتفاق می افتد و با چرخش فلکه در جهت خلاف عقربه های ساعت مسیر جریان مسدود می شود.

این قطع و وصل به صورت on,off صورت می گیرد، بدین شکل که کاملأ باز و یا کاملأ بسته باید قرار داده شود، پس اگر می خواهید شیرفلکه برنجی سامین سایز 3/4 اینج سالیان متماندی برایتان کارایی دهد و دچار فرسودگی نشود آن را به صورت نیمه باز قرار ندهید.

نوعشیرفلکه کشویی
سایز به اینچ3/4
نحوه اتصالدنده مادگی
نوع دستهدسته فلکه ای
استانداردایران
برندسامین
ساختایران
واحد شمارشعدد
تعداد در کیسه / کارتن50
قیمت152.900 تومان

زمینه های کاربردی شیرفلکه برنجی سامین 3/4اینچ

  • سیستمهای گرمایشی و سرمایشی
  • لوله کشی منازل
  • شبکه آبرسانی
  • بهداشتی و پنوماتیک
  • اتقاع بخار اشباع سرویس های آبیاری
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع نفت و گاز و…

ویژگیهای شیرفلکه برنجی سامین 3/4 اینچ

این محصول با توجه به کیفیت بالا و خصوصیات بارز آن در آب، نفت، گازوئیل و هوای فشرده قابل استفاده می باشد، برای لوله های فلزی، پلی اتیلن، P.P.R.C و لوله های سبز و چندلایه کارایی دارد، از بهترین مواد اولیه به روش فورجینگ تولید می شود، در تمامی مراحل تولید استانداردهای ملی و بین المللی رعایت می شود، با کنترل کیفیت 100% در اختیار مشتریان قرار داده می شود، تحمل فشارهای بالا به دلیل تولید با روش فورجینگ را دارد ، تحمل دماهای بالا تا 200 درجه سانتگیراد را دارا می باشد، استقامت بالایی در برابر خوردگی و زنگزدگی دارد، انعطاف پذیری بالایی داشته و دارای عملکردی عالی می باشد.

درخرید شیرفلکه برنجی سامین 3/4 اینچ ابتدا انواع آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس شیرفلکه مدنظرتان را با توجه به نوع سیال و محل لوله کشی انتخاب نمایید تا بتواند بدون هیچ گونه اختلالی انتظار شما را برآورده سازد.

امروزه یک شرکت موفق علاوه بر کیفیت بالا به قیمت نهایی محصولات نیز توجه می کند که سامین نیز این قاعده را یک اصل قرار داده و سعی نموده است تا با بالا نگهداشتن کیفیت شایسته ترین قیمت را با توجه به تغییر نرخ ارز و بالارفتن قیمت برنج در نظر بگیرد.

برای دریافت لیست قیمت شیرفلکه برنجی سامین به سایت رسمی این مجموعه به آدرس www.shirsamin.ir مراجعه فرمایید و در صورت نیاز از طریق شماره های ثبت شده در سایت 4-02155695580 با واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

کدنام کالاسایزواحدقیمت
1شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/2 اینچ1/2عدد110.000
2شیرفلکه برنجی سامین سایز 3/4 اینچ3/4عدد152.900
3شیرفلکه برنجی سامین سایز 1اینچ1عدد234.300
4شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/4 1 اینچ1/4 1عدد330.000
5شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/2 1 اینچ1/2 1عدد453.200
6شیرفلکه برنجی سامین سایز 2اینچ2عدد647.900
7شیرفلکه برنجی سامین سایز 1/2 2 اینچ1/2 1عدد1.221.00
8شیرفلکه برنجی سامین سایز 3اینچ3عدد1.639.000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *